Snö :/

Fy för snön! Det är bara kallt och jäkligt... inte gilla alls :P 

Sitter och har håltimma nu, men vill helst åka hem.. Jag har magont idag :/ fråga mig inte varför för det vet jag inte svaret på... Men nu är det helg iaf!!

Hoppas snön har försvunnit tills på måndag när jag ska köra, fy... har tappat motivationen lite igen, men nu måste jag fortsätta för annars har jag slängt bort massa pengar på inget alls .  

Ska ju ha svenska sen, vi kommer säkert bara se på en film .. Är klar med alla uppgifter till boken iaf så nu är det inlämnat och klart...

Jaja, det här är inte en bra dag, vill helst bara ligga i sängen och inte göra ett skit^

Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0