Människan socialt och kulturellt!

Nu är jag NÄSTAN klar med det sista arbetet i kursen! Tyvärr hittade jag inte så mycket, så det blir nog inget MVG i kursen ändå.. attans, jag som hade ett sånt flyt :P Men jag är klar snart i alla fall.. så då kommer jag slippa den långa håltimman på onsdagarna! :)

På körningen idag gick det bra! =) Jag ska köra motorväg, mycket på och avfarter nästa lektion. Jag tror detta betyder att jag kan  stadskörningen! Men tyvärr kör jag ju inte förrän den 20 Nov nästa gång.. Men iofs hade jag inte räknat med att jag skulle ha mitt körkort innan jul efter mitt 4 månaders uppehåll.. Jag har ju inte ens gjort halkan ännu och på bara den är det typ två veckors väntetid.. minst.. men i januari, februari kanske^^, om allt går bra :P

Imorgon MÅSTE jag upp vid halv sju, ska till Johan efter skolan och ska stanna där så jag måste packa inför det, plus att jag har massage imorgon och då måste man tydligen ha ombyte.. men inte förra gången, då fick jag bli masserad iaf... jag har inte masserat en enda gång eftersom det inte är många som är ombytta i klassen och det har blivit att jag får ligga där och bli masserad... hmmm... det måste bli ändring på detta :p 


jag vill bara sluta gymnasiet nu.. Och verkligen börja plugga i Göteborg! Har ju varit inne på att söka till kalmar i första hand eftersom det är när hem och då kan jag ju träffa Johan regelbundet fortfarande - plus att jag sparar pengar på att bo hemma ett tag till.. slipper ju studielån...
Men ändå, Jag VILL INTE gå i Kalmar, jag vill till Göteborg! Har planerat att söka dit ända sen jag började högstadiet. Jag har för fasen stått på bostadskö sen i sjuan :P Jag ska i alla fall söka och hoppas på att jag kommer in :) 

Jaja, nogpratat.. måste försöka sova nu, vilket jag inte tror kommer gå så bra men iaf^^

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag rekommenaderar dig att söka till Göteborg! Det är så skönt att flytta ifrån sin gamla stad, även om det så bara skulle vara för några år! Själv tog jag mitt pick och pack och flyttade 32 mil neråt i landet och hamnade i Växjö ;)

2008-11-04 @ 11:01:10
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: ronja

vetdu. mittiallat så går körlektionerna undan o snabbt har man korte i handen

2008-11-04 @ 11:37:32
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0