Träffat älsklingen :D

Jag har träffat älsklingen nu <3 Jag har saknat dig så mycket, det var underbart att se honom igen :D 

Han ringde vid tre, och jag fick typ rycket när vi lade på.. började skrika och hoppa.. vad fjantig jag är :P Men de hade tydligen behövt ta ett tidigare flyg pga någon bensinstrejk som skulle börja på kreta ikväll.. annars hade de inte kommit hem =/

Jag fick till och med presenter^^, två tvålar och ett jättefint halsband! 
Han sa typ " Jag är ju inte så bra på att ge komplimanger så jag ger dig det här för att visa hur mkt jag älskar dig" 
han är så underbar  <3 För mig var de dem finaste orden han kunde ha sagt <3 

Ska sova hos honom i helgen :) Mysigt^^,

Nu borde jag egentligen plugga till svenskaprovet jag har i morgon.. tror jag kan det mesta men det är lika bra att plugga på det.. var tvungen att be min lärare om ett nytt häfte eftersom jag la undan det i tisdags när jag skulle läsa igenom det =/ haha^^, 

Min älskling <3
Här är min älskling i förra veckan <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0