sen kväll

borde egentligen sova men jag kan inte, är inte särskilt trött + plus att det är stekhett inne på mitt rum =/ blir inte bättre av att ha datorn i knät då den blir hur varm som helst också! Vilka problem^^

sitter och tittar på avsnitt av "Ducktales".. har sett dem tre ggr bara ikväll, har inte orkat pallra mig upp och byta film :P lata jag ^^, men det är mest bakgrundsljud för tillfället iaf^

Hungrig är jag också, men inte ska jag äta vid halv tolv! inte bra för magen det inte :P så jag får låta bli. skulle nog inte orka att gå ner i alla fall, med tanke på att jag inte ens orkar gå och byta film, vilket är typ 1 meter eller ngt :P 

Har precis pratat med en bekant som jag inte träffat på evigheter! Måste bli någon dag, för hon är väldigt trevlig och lätt att umgås med :) 

nä, kanske ska försöka sova lite, eller i alla fall byta film!

Puss och God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0