Seg i huvudet :/

Måste ha sovit väldigt konstigt inatt, för jag är helt seg i huvudet.. sådär tung :/ men det brukar gå över när jag vaknar till riktigt^^, 

Ska ha prov nu på morgonen... vet inte riktigt hur det kommer gå, men jag kunde ju det mesta i förra veckan redan så förhoppningsvis går det bra =)

Det är inte lika kul  i skolan när inte  Malin är här! Hoppas du mår bättre snart!

I eftermiddag kommer Mattias, Johans bror, och hämtar mig och sen ska vi vänta på Johan i en halvtimme^^, och sen ska vi hem till Johan älsk.. och lite senare ikväll ska vi till Pierre och äta mat^^ alltid gott :P 

Nä, nu måste jag läsa igenom provet en gång till !

Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0