projektarbete

Egentligen är det meningen att jag ska arbeta på mitt projektarbete, men eftersom jag tycker det är så trist så har jag gjort annat istället :P  

Ringde Johan för att säga Hej då, men då fick jag inte de, utan då skulle jag ringa igen sen :P Sen när jag pratat klart med honom träffade jag min kusin som jag inte pratat med på länge så då satt jag och pratade med han i tio minuter^^,  summan av detta blev att jag var ifrån lektionen i tjugo minuter:P Men det var ändå ingen lärare här.. 


Körlektionen i morse gick uruselt, fick motorstopp typ 5 ggr :/ kunde inte koncentrera mig så mycket.. illa illa.. får hoppas det går bättre nästa vecka! 

Men nu kom min lärare och hon ska prata med oss så det är bäst att jag slutar :P

Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0