pluggandet går inte så bra

haha, har typ skumläst 5 sidor i teoriboken, detta är inte bra! Det är nog det viktigaste provet jag någonsin gjort och då pluggar jag lika lite som jag brukar.. inte bra, måste ta tag i det här snart... 

så istället sitter jag här för att fördriva tiden, det är segt att vara hemma :/ finns inget att göra.. funderar till och med starkt på att jag ska ut och cykla, men jag har ingen aning om vart jag ska :P 

Jossan är i kyrkan tror jag, ngn konfirmation eller vad det var, men kanske får jag träffa henne senare idag :) hoppas hoppas! ^^, 

menm ne, jag kommer faktiskt inte på vad jag ska skriva mer eftersom det inte har hänt så mkt ^^ 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0