Öland!

Nu ska vi snart åka till Öland och bada^^, härligt! Jojjo skulle bara äta först :P

Igår tittade vi först på körslaget och sen på en jätterolig film! Just nu kommer jag inte på vad den heter men ändå :p
Sen sjöng vi karaoke tills vi var helt hesa.. och senare när vi skulle sova så somnade jossan typ direkt medan jag och jojjo låg och pratade ett tag till.. som sagt låg jag mitt i skarven på jossans dubbelsäng och konstigt nog så var det rätt bekvämt, och inte slängde jag mig över ngn av dem heller^^,

ÅÅÅÅh, ska bli skönt att bada! Men egentligen har jag inte råd eftersom vi ska dela på bensinen men jag tror inte det blir så mkt, men det är ändå värt det! Men MÅSTE Plugga på körkortsteorin idag med, jag skulle bli så arg om jag inte klarar det  på tisdag!

Det har iaf varit en rolig helg :D Alltid lika roligt att umgås med mina vänner :D

Skriver mer när jag kommer hem senare!

puss hej! Ut i det fina vädret med er!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0