Mätt..

Jag är JÄTTEmätt =/ åt för mkt, men det var ju så gott^^

Uppdaterar lite nu eftersom jag antagligen inte åker hem förrän i morgonkväll... Är hemma hos Johans mamma fortfarande...

Sitter och lyssnar på Tokio Hotel,. har inte hört dem förrut så jag tänkte kolla upp vilka det var, och det visade sig att de var bra^^, Men jag tycker det låter bättre på tyska (iaf monsoon),.. problemen är ju bara att jag inte kan tyska :P  Jag har bara läst franska och italienska i skolan.. Men det går nog bra iaf..

Vet inte vad jag ska göra nu riktigt.. Johan är ute med Sonny som håller på med sin motorcykel, Merja ligger och läser och Mattias ligger i sängen bredvid mig och har ont i ryggen.. så jag sitter här och försöker fördriva tiden ett tag ...

Blir en lugn kväll.. inget bestämt, det blir nog tv och sen läggdags tidigt :P

Blev inte mycket till uppdatering detta.. det händer ju inte så mycket i mitt liv som är intressant precis .. ^^, men jag trivs för det mesta ändå :)

nä, nu ska jag ta och spela lite onlinespel så jag ahr något att göra^^

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0