Ledig fredag!

Jag är hemma och bara tar det lugnt.. Fick ju ledigt hela dagen idag :) Skönt!

Psykologi arbetet är inlämnat (missnöjd med den, men den är inne) och jag har inget annat arbete förutom en redovisning av folkhälsokunskapen.

Vaknade med ont  i halsen idag, men nu känns det bättre.. jag får skylla mig själv om jag blir sjuk eftersom jag umgåtts med en sjuk Johan frivilligt :P

jag ska nog till Johan senare, men han har inte på mobilen, antingen har han inte stängt på den eller så har han inget batteri.. i vilket fall får jag roa mig själv lite tills jag får tag på honom ^^ Men det ska jag nog klara.. resten av helgen vet jag inte riktigt hur den ser ut.. det är sådant som märks..

men men, nu har jag inte så mkt mer att säga..

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0