jobbig dag

Det har varit en jobbig dag idag, jag blir galen på vissa ibland! gaah,

Men men, bra att folk tar till sig det jag skrivit på headern ! ^^ , (Du föddes som original - dö inte som kopia).. Alla är liksom bra som de är! Vad är det för kul med att försöka vara någon man inte är? Jag tycker att alla ska vara sig själva, det är då man mår som bäst! 

Jag har försökt vara någon annan, men det har inte fungerat, har inte tyckt om det... Så numera försöker jag vara mig själv i alla lägen.. och om någon inte tycker om mig - då behöver de inte göra det heller .. Man kan inte komma överens med alla liksom, så är det bara! 

Men nu är jag i alla fall hemma och ligger i min säng.. borde sova eftersom jag ska upp vid fem imorgon =/

Jag är skakig i händerna och har ingen aning om varför... hmm, kanske dagens händelser som gjort att jag blivit stressad eller något.. men lite läskigt ät det iaf .. 

Jag ska klippa håret och bleka det i morgon :D Ska bli så skönt! har längtat ^^, Känner mig mer som jag i blont hår, jag ser mig själv som blond... Men det är ju kul att pröva något annat någon gång! 

nä, nu ska jag försöka varva ner så att jag kan sova! 

Puss hej! 

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

Se min nya film jag gjort på min blogg :)

2008-05-20 @ 22:05:21
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0