Ingen rubrik

sitter just nu hemma hos en av Johans kompisar.. De är ute och röker cigarr så jag sitter här och roar mig istället^^
Är lite småseg men inte så farligt i alla fall

Jag är helt uppstressad öpver skolarbeten... problemet är ju bara att jag inte har några :/ konstigt konstigt,, Jag har ju iaf sovmorgon på måndag, har bara psykologi då vi ska lyssna på ngn som ska prata om posttraumatisk stress.. intressant,, (jag fyller år då också ;) )

Nä, ska väl vara lite social  snart.. så fort de kommer in igen..

puss hej!

Kommentarer
Postat av: kimLodberg

jag har då skönt , tog ledigt från skolan och drog till sthlm :D

2008-05-25 @ 12:59:52
URL: http://kimlodbeeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0