I don't like mondays...

Jag åkte hem efter första lektionen idag.. hade sådan huvudvärk :/ Men det känns lite bättre nu.. ska försöka somna lite tidigare så jag kan sova riktigt inatt. Imorgon har jag medicinsk grundkurs och sedan ska jag hem till Malin och jobba på folkhälsokunskapen och då kan jag ju inte vara sjuk!

Men min psykologilärare är ju som hon är, jag sa typ tre gånger att jag kan göra provet på torsdagslektionen (skulle haft det idag egentligen). Men hon fortsätter att säga "vi får se hur vi löser det här".. Jag menar, det är ju redan löst :/ 

Jaja, nu ska jag ringa och säga god natt till älsklingen <3 

puss och hej! 


Snabb uppdatering.. 
Nu har jag pratat med älsklingen <3 

Jag glömde ju också att skriva att jag fått en cykel! Hur fin som helst :) Den kommer att komma till användning i sommar eftersom jag måste ta mig till nabben på ngt sätt när jag ska ta bussen till jobbet. 

Melker är nyryckt nu också! Korthårig och fin har han blivit nu :D lilla älsklingsvovven -v- 

Nä, nu får det vara färdigtskrivet för idag! 

Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0