hemma nu

Jag kom hem för en stund sedan.. SKÖNT!

Inte för att jag inte vill vara med Johan <3 men jag orkade inte umgås och vara trevlig alls idag.. Känns inte som jag umgåtts med Johan alls sedan han kommit hem, visst jag har träffat honom men det har alltid varit massa andra människor att umgås med också :/ Har inte kunnat prata med honom så mkt som jag hade velat... men men kanske blir till veckan!

Jaja, jag är ju hemma nu, men jag är fortfarande irriterad, men vill inte skriva ut frustrationen här.. tror jag tar ut den på mamma sen när hon kommer hem, hon är bra <3 Kan prata med henne utan att hon blir sur, och ingen annan heller för den delen! Jag älskar min familj <3 Mamma, pappa, Anton och Melker <3

Nä, nu svamlar jag en massa känner jag :P

Jag är pank.. som vanligt. men denna månaden beror det på att jag lade ut strax över 100 kr på solarium... Men det var ju så härligt :)

Nä, nu ska jag försöka slappna av lite ^^

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0