GODKÄND! :D

Jag klarade körkortsteorin :D Jag är så glad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen :D Skönt att det är avklarat.. jag var hur nervös som helst =/ Först missade jag stadsbussen jag tänkt ta, men det kom en annan fem minuter efter :) Sen var jag orolig att jag inte skulle hitta till vv i överhuvudtaget, men det var faktiskt inte så svårt^^, sen fick man ju fotografera sig och skriva namnteckning som sedan ska vara på körkortet (båda delarna blev helt konstiga :/ :P ) ... dessutom fick jag vänta en trekvart efter detta innan jag kunde börja skriva.. huuuh, det var hemskt att trycka på "avsluta provet-knappen". Men vilken lättnad det var när det stod med gröna bokstäver GODKÄND!

:D :D :D

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt! Skönt, det också!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0