fina balvänner och en full pojkvän

Jag var och tittade på hur fina Jossan, Jojjo och Hanne var till balen :) Jättesöta alla tre! Fick även träffa Carro en snabbis!

Malin fick jag ju också träffa :) fick syn på henne precis när vi skulle gå därifrån så Johan fick vänta lite till... :p

Sedan var vi hos Jonas, och det var väl helt okej, men min pojkvän är jag besviken på för tillfället... full var han också. det var inte jag så därför tyckte kanske jag inte att det var lika kul... 

men nu är jag hemma i alla fall... det blev inte som jag tänkt riktigt, men jag orkar inte ta det här. 

Är så besviken och ledsen nu för tillfället .. men men det går väl över. som alltid.

Men imorgon ska jag på palace springbreak. men just nu har jag ingen lust alls att gå. får se hur jag gör, den ena biljetten ska i alla fall Jossan få hur eller hur... 

Får se om jag kan somna bättre inatt än igår.. :/ 

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0