.....

Fick nyss veta något hemskt om en kompis! :( Vet inte riktigt vad jag ska säga, finns nog tyvärr inte så mkt jag kan göra för tillfället...

Sitter iaf i biblioteket nu och har rast i en timme till.. hade bara en halvtimmes lektion typ sedan fick vi sluta.. Blir väl så när kurserna börjar bli klara.. 

Ska som sagt sola i eftermiddag, och sen ska jag hem! Ska nog bara ta det lugnt och sitta ute i solen och bara tänka lite... slappna av.

Det var någon konstigt marinerad kalkonstek och pasta till mat i skolan idag och det var mindre gott.. det mättade inte särskilt mkt heller :/ får äta riktigt när jag kommer hem istället.. 

Jag skickade också ett mejl till syon om att jag vill byta ett val till nästa år samt läsa en kurs som inte ingår egentligen.. Jag vet ju aldrig när han är här och ledig så jag bad honom ge mig en tid istället! 

Johan, jag saknar dig -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0