Blond

Nu är jag riktigt blond^^, Kortet som är här nedanför är mindre bra, för mitt smink är helt konstigt och så är kortet taget med kameran på datorn^^, men men, det får ni faktiskt tåla :P 

Nyblekt Emmelie

Jag fick vara hos frisören till halv sex eftersom det tog lite tid att få bort allt det bruna^^, 
Men det gick^^

Efteråt åkte jag till Johan, han skulle ju egentligen kommit hem till mig och han var faktiskt i mönsterås och väntade på mig tillsammans med några kompisar fram till halv fem, men eftersom det tog lite extra tid åkte han hem så länge... Han är sjuk =( Men jag hoppas han är bättre imorgon :) 

Jag har fortfarande den där jäkla psykologin tills imorgon och jag har fortfarande skrivit lika lite =/ måste skriva ikväll och imorgon innan jag åker till skolan så att jag iaf har två sidor tills lektionen.. hoppas jag får skriva det sista då... Problem problem^^

Jag är ledig på fredag :D skönt! =)

nä, nu ska jag gå och ta av mig sminket sen ska jag upp på mitt rum och skriva psykologi :) 

puss hej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0