blä

Jag har ont i halsen och ont i magen idag :( 

Men jag har haft en bra helg i alla fal.. Jag har sovit hos älsklingen hela helgen <3 Jag älskar dig! 

Har bara tagit det lugnt, vi har inte gjort något vettigt.. Jo, vi har bakat^^, 

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, jag är trött OCH jag borde  ha pluggat effektivt på psykologin i helgen.. hmm, sanningen är att jag har läst igenom allt typ 2 gånger på hela helgen.. jag är urusel på att plugga.. jag säger alltid till mig själv att jag ska plugga ordentligt men efter ett par sidor blir jag uttråkad och skiter i det.... Jag har alltid varit sån och kommer alltid vara sådan.. 

borde egentligen sova snart, men jag vill inte att det ska bli måndag, jag tycker inte om måndagar.. 

Jag vill heller inte att det ska bli torsdag för då åker älsklingen utomlands i en vecka.. Kommer bli en utmaning för min del, under tiden som vi varit tillsammans har vi inte varit ifrån varandra mer än 3 dagar i rad och då har vi ändå pratat med varandra i tlf i alla fall en gång om dagen.. usch, men förhoppningsvis klarar jag mig.. 

Nä, nu ska jag försöka sova..

puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0