19 år!

Nu är man nitton ^^  en rätt meningslös ålder men det är en ålder i alla fall :P

Jag hinner inte skriva mkt alls för jag ska snart iväg till skolan och ha psykologi...

men jag har inte gjort något alls idag, jag vaknade klockan tio och orkade knappt gå upp :P och sen när jag kom ner fanns det ett paket till mig- och jag skulle inte få fler presenter eftersom jag fick cykeln lite tidigare... ,men det var en bok som jag ville ha :) tack mamma och pappa..

Jag hade fått ett vykort på posten också, från Merja och Sonny (Johans mamma och hennes sambo) Det gjorde mig glad :D Jag var ju hos dem igår och inte sa de något om det då inte :p

har redan ätit tre chokladbollar idag, känner att det kommer bli en väldigt onyttig dag - mamma har nämligen också gjort cheescake, kärleksmums + att hon köpt massa kakor! Dock ingen tårta, eftersom jag inte tycker om det i alla fall.. så idag blir det mycket fika :)

Nä, nu måste jag göra mig klar för jag ska till bussen om tio minuter..

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0