Psykologi

Jag har psykologi B för tillfället, håller på med ett arbete som ska vara klart nästa vecka.. vet inte riktigt hur det kommer gå, analysen är viktigast (och det är den delen jag inte fattat vad hon vill ha än :P ) men får jobba på och hoppas på det bästa... 

Stoffe kom till Carro igår sen så vi åkte med han in till kalmar och hälsade på Bjerk :) Vi åkte Mcdriven och de köpte cheeseburgare och buffalowings ( jag köpte inget , jag har tjugo kronor att leva på i tre veckor). Men jag fick iaf smaka en sån där vinge av Bjerk:)

Efter skolan idag så ska jag till min älskling <3 Jag har inte träffat han sedan i söndags.. Men idag ska jag dit^^ Jag älskar dig Johan <3 



Men men nu ska jag väl ta tag i arbetet^^ Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0