Påsklov

Påsklov nu! Skönt^^

Träffade Robin i söndags, och senare på kvällen var vi och badade på vattenpalatset... det är hur skönt som helst när det bara är vi. Men de som kom ut från revyn glodde lite väl mycket tyckte jag :P


Idag har jag varit hos älsklingen ! Vi tittade bara på tvn och tog det lugnt typ! :)
Vet inte riktigt vad jag ska säga mer..

Jo, har iaf kört på E22 i 110 iaf^^ har blivit (lite) bättre på att backa nu med.. ska parkera på lektionen på torsdag... gaah, ska köra klockan 07.00 så det blir att gå upp klockan fem eftersom bussen går vid 06.00 :/ inte kul att behöva gå upp så tidigt på ett lov, men hellre det än att inte köra alls på två veckor...

Jaja, ska väl försöka sova snart, det är ju en dag imorgon också och vi får se vart den leder mig^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0