Måndag

Jag har huvudvärk idag igen :/ och tabletterna fungerade inte .. jobbigt..
 
Var hos älsklingen hela helgen <3 Vi gjorde inte så mycket, tittade på melodifestivalen på lördagskvällen.. det är så tråkigt nu för tiden, det är så självklart vem som vinner liksom.. Men jag har tittat på det endast för att Björn Gustafsson har varit med :) Han är ju hur duktig och rolig som helst :)

Jag skulle egentligen ha pluggat på provet i medicinsk grundkurs i helgen, men jag glömde boken i skolan så var det med det, så måste hem och råplugga idag isället.. mindre roligt... Känner mest för att åka hem men jag har psykologi om en timme och vi håller på med ett arbete så det är bäst att vara kvar.. 

Det blev inget filmtittande i fredags.. Min lärare hade beställt hem den till fel fredag så vi ska se den på fredagen efter lovet istället.. 

och i morgon ska jag backa på körlektionen.. den som jag trodde var förra tisdagen ^^,

Men men, jag har inte så mycket mer att säga nu.. så Puss hej! image6
Jag och Johan <3 

Kommentarer
Postat av: Sara

shit vad du har blivit lik din mamma (A)

2008-03-28 @ 13:14:23
URL: http://engdahl.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0