Ingen mår så bra som jag... lala

Frondas bidrag till melodifestivalen lyssnar jag på^^

Körlektionen igår gick mindre bra, jag är usel på att backa :P Ska backa på lektionen idag med... Jag körde typ sicksack istället för rakt bakåt, plus att jag körde upp på trottoaren två gånger ^^ Här behövs det övas :)

Har rast nu, fick sluta tidigare från medicinsk grundkurs, håller på med en "pjäs" eller vad man ska kalla de :P Behöver kanske bli lite mer seriös , men men ... Det går nog tillslut ändå .. 

Ska läsa och de på svenskan sedan.. boken är lite småseg så jag vill bara läsa ut den så fort som möjligt så att jag blir av med den^^. 

Älskling är inte som vanligt.. varför vet jag inte riktigt än ^^ 
Ska förhoppningsvis träffa Robin när han kommer hem och hälsar på! ska bli roligt :) Han fyllde ju år i helgen ^^ 

Jaja, puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0