Håltimma

Har lång rast igen. 

Har varit i affären och köpt "strong". Gott ^^ 

Övningskörde lite med pappa igår... han fick mig att köra på E22! Usch, läskigt, men jag körde bara i 80 (på en 110väg, kanske lastbilen bakom mig blev lite sur :P) Men jag körde i alla fall på den! bra, eftersom jag bor nära den så det är ju en fördel att våga köra där. Pappa tycker bara jag är fjantig, men jag vill inte få motorstopp när jag kör ut på en så stor väg där folk kör så fort.. jag vill bara skydda oss från att bli påkörda, ska det vara svårt att förstå? :P men men jag lever ju! Blir backning på körlektionen i kväll!

Jag är pank =/ var tvungen att sno pengar från körkortspengarna och de är snart slut, inte bra. får försöka klara mig utan i två veckor^ 

Ska titta på "Alvin och gänget" tänkte jag tills min kära lantis-carro slutar sin lektion! Hon tog ju körkort igår:D Grattis! 

Aja, har inget mer i tankarna just nu! Puss hej

 image4

______________

Kom hem från kalmar nu.. hade ju sett helt fel, ska ju inte köra för om en vecka :P
pinsamt, det var ju många där inne också^^

men men, jag måste plugga till svenskan imorgon!

Puss hej !

(Johan, jag älskar dig .v. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0