Äntligen fredag!

Har varit och hälsat på älsklingen nu på håltimman^^, trevligt, jag fick smörgåstårta och det sitter ju aldrig fel :) 

Jag fick ett bra resultat på svenskan som jag gjorde i onsdags, skönt det med tanke på att jag knappt pluggat... och idag började vi läsa en bok.. Såklart blev det högläsning i typ fyra sidor.. jag blir så irriterad på de, vi läser svenska B på gymnasiet och hon läser högt =/ . Stör mig mer än vad det borde kanske, men det känns som om man går i andra klass på lågstadiet och inte i tvåan på gymnasiet.. men men.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, antingen ska jag träffa Johan eller så följer jag med mamma och pappa till min kusin Sebastian som fyller 20  :) 

Jaja, men jag börjar lektionen snart, ska se på filmen monsunbröllop (människan socialt och kulturellt) .

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0