Spanien!

Nu är det bokat och klart! Jag ska till spanien den 19 augusti med Jojjo och Jossan :D det ska bli jättekul!
Första gången jag är i Spanien också, så det är roligt =P de gånger jag varit utomlands de senaste åren med familjen har vi varit på kreta så det är kul med omväxling!

ikväll ska jag iväg till kalmar och träffa en bekant som jag inte träffat innan :P Han bor i tumba men är här på semester (!)
det blir jag, Jojjo, Jossan och Carro! Kul att Carro följer med, jag har ju inte träffat henne på evigheter <3

Johan är här nu, och mamma och pappa kommer hem om en timme eller så ^^ hoppas de inte klagar för mkt på att det är stökigt, men jag har gjort disken och dammsugit å så iaf,.. :P

puss hej!


Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅHH! JAG VILL OCKSÅ ÅKA UTOMLANDS!!! :D

2008-06-29 @ 22:56:53
URL: http://sohgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0