Skolavslutning!

Skolavslutning idag då! Jag har inte varit ute än, men det ser inte så varmt ut =/ molnigt och tråkigt.. förhoppningsvis blir det bättre tills studenterna ska springa ut :P

Jag har ätit jordgubbar och mjölk till frukost, hur gott som helst ! ^^

Men det är det enda jag gjort idag, men mamma ska komma och hämta mig vid elva tror jag så då har jag ju lite tid kvar:P måste sminka mig, fixa håret och ta på mig klänningen.. det gör jag sist eftersom att den är vit och jag vill inte riskera att få en fläck på den innan dagen är slut - helst inte alls, men man vet inte med mig :P jag är jätteduktig på att fläcka ner mina vita kläder =P kanske därför jag inte har så mkt vitt?

ska fira både Jossan och Jojjo i eftermiddag, får se vem det är jag åker till först :P men på ett eller annat sätt ska det gå!

Kommentarer
Postat av: Nina

Gott med jordgubbar :)

2008-06-12 @ 23:14:57
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Harmony

farligt med vita kläder, känns alltid som man lyckas spilla just då!

2008-06-13 @ 17:14:32
URL: http://harmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0