sjuk... typ?

Jag känner mig inte alls pigg :/ Känns som om jag har feber men jag har tagit temp. och det har jag inte.. usch,, seg i huvudet, tjock i halsen och ett fett äckligt munsår på läppen :/ Kan det bli bättre? =/

och så ska jag övningsköra kvart i åtta imorgon bitti... och sen klockan sju på torsdag morgon.. i morgon ska jag gå, men om jag inte mår bättre i morgonkväll så avbokar jag den körlektionen på torsdag... mamma kommer bli vansinnig om jag gör det men jag orkar inte om jag mår såhär.. 
men hur eller hur ska jag inte boka in fler lektioner nu innan sommaren.. behöver ett uppehåll känner jag :/ plus att jag tycker inte om tanken att jag både måste pendla till O-hamn OCH Kalmar i sommar :/ det enda jag skulle göra i sommar förutom och jobba skulle vara att åka buss .. blä.. plus att jag är så irriterad på min lärare för tillfället och inte alls vill åka på de där jäkla lektionerna. 

Är ledig torsdag - fredag iaf :) sen är det bara måndag som är skoldag kvar, på tisdag är jag ledig och på onsdagen är det bara skolavslutningen kvar :) yeeah 

aja, är helt slut.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0