operationen överstökad!

Nu är jag hemma från sjukhuset! skönt.. 

Det visade sig att det inte bara var menisken som var sönder, utan det hade lossnat någon sorts benbit grej som hade lossnat.. det var den biten som hade synts att den var lös redan i högstadiet när jag röntgade det... då var det bara en spricka men ändå.. läkaren hade blivit förvånad eftersom han bara trodde det var menisken som var lite trasig.. men men :P det gick bra i alla fall och nu är hela benet inlindat^^,  det var samma läkare som jag träffade andra gången på akuten, han var trevlig :) han sa nästan förlåt för att jag hade fått vänta en vecka på operation =P 

Men han tyckte inte jag skulle o´jobba alls denna veckan så jag ska ringa i morgon och säga till om det.. Men min chef sa ju det själv att hon var osäker på att jag kunde det så... 

så nu är jag tydligen ledig i en vecka^^ och det kan ju vara skönt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0