Melker sötnos skäller i sömnen

Hahah, han är för söt^^, han ligger här i sängen vid mina fötter och helt plötsligt typ skäller han :P <3 han är nog lite orolig eftersom mamma och pappa inte är hemma.. förra året så vaknade både anton och jag av att han satt nere och ylade som en galning ... stackare, saknade dem.. men än så länge är det lugnt i alla fall! 

Johan kom hit en stund på kvällskvisten :) mysigt^^, får se hur det blir imorgon som sagt:P

Jag har som sagt inte gjort något alls idag, så egentligen har jag inget att skriva. Men pga. detta stillasittande så är jag rastlös så jag känner inte för att sova ännu.. jobbigt läge^^, 

Sitter och läser bloggar och tittar på Ugly Betty :P  och såklart så myser jag lite för att  Melker ligger och sover i sängen, min lilla snygging^^, han brukar inte göra det så ofta.. dels för att jag knappt har öppen dörr och så , :P sen är han mammas och pappas vovve :P 

Han är bland det bästa jag vet i alla fall .. Melker älsk -v-



här ligger han och sträcker ut sig^^, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0