ledig och skolavslutning imon!

Jag sitter hemma och väntar på att Johan ska pallra sig hit :P 

pratade med hans bror också, från början var det ju så att jag skulle följa med och fira hans födelsedag i helgen, men nu så blev det fullt i bilen så jag kunde inte följa med.. så nu kan jag ju jobba i helgen också^^

Jag har tråkigt :P vill bara att johan ska komma så jag har någon att umgås med ^^

Knät är som vanligt, men nu vet jag ju iaf att operationen blir av.. det enda som jag är lite orolig över just nu är att jag inte ska kunna ta mig upp för den läskiga spiraltrappan som finns på jobbet :S haha, men det ska jag nog kunna klura ut på något sätt också ^^, 

Jajaj,  kanske uppdaterar mer senare

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0