ledig hela veckan

Skulle ju ha jobbat nu egentligen, men ändå skönt att få en veckas sommarlov utan jobb ändå =) 

Varit hos sjuksköterskan nu och fått knät omplåstrat ^^,  helt plötsligt blev mitt knä hälften så svullet :P men det är fortfarande svullet.. men men .. det ser bra ut iaf^^

Johan är påväg hit.. anton var hos honom för att hjälpa han med ngt spel, men sen hade anton glömt ngt och då försöker han få mig att ta reda på det (!) inte ngn vidare bra idé för jag var inte till ngn hjälp:P 

Jag börjar också tro att jag kanske dricker lite för mycket coca-cola... drack nästan en och en halvliter själv igår och nu har jag köpt en halvliter till =/ kanske är cola- beroende? men det är ju gott^^, 



nu sitter jag och tittar på Grease :) 

puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0