knäproblem

Blä, denna dagen blev inte som jag tänkt :p

skulle cykla till nabben för att ta bussen till m-ås... men när jag skulle cykla över vägen och ställa cykeln på mammas jobb så hände något med mitt knä så jag fick skitont och kunde inte stödja på det.. så jag ringde mamma och vårdcentralen sa att vi skulle åka direkt till akuten i kalmar .. så då gjorde vi de.. där fick vi vänta i typ fyra timmar och doktorn sa att det antagligen var minisken och att jag antagligen skulle behöva opereras. .. men eftersom jag nyss hade ätit godis kunde jag ju inte opereras ikväll så jag fick åka hem med ett par kryckor med direktiven att jag inte skulle äta ngt efter klockan tolv inatt och sen komma in igen vid tiotiden i morgon om jag fortfarande inte kunde räta ut benet.. 

så nu sitter jag här i sängen med kryckorna bredvid mig.. jag kan inte ens gå på kryckor.. har aldrig behövt göra det innan.. och jag vill liksom stödja mig på det onda benet men det går ju inte utan att det smärtar.. usch.. 

så jag har precis ätit en pizza nu så att jag inte är ursvulten i morgon eftersom jag inte får äta ngn frukost eller så.. är lite nervös.. för jag har inte blivit sövd och så sedan jag var typ 5 eller ngt och då fick jag bara rör i öronen :P 

men men , det ska nog gå bra! Johan följer nog också med till sjukhuset som stöd i morgon.. tycker jag är snällt :) <3 

nu sitter jag och tittar på film och dricker coca cola  och väntar på att johan ska ringa mig^^ sen ska jag försöka sova :P 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0