jobbat

Hej! Jag har jobbat hela helgen så därför ingen uppdatering... jag är helt slut, har knappt sovit ngt alls.. 

i torsdags var jag ju som sagt och träffade en kompis + hans kompisar med mina kompisar på öland^^, det var väldigt kul faktiskt^^, de hade tom, gjort egen sallad ;P 

och sen lördag kväll åkte jag, jojjo, jossan, carro och david in till kalmar efter att jag jobba klart^^ de var gulliga nog att vänta på mig :P =) så jag kom hem rätt sent då också, men det var värt de^^

Jaja, idag har jag iaf tagit bort stygnen! skönt att få de gjort.. det har läkt rätt bra, nu vill jag bara att det ska vara helt läkt^^

mitt humör är inte på topp idag, vet inte riktigt vad det är... kanske har jag sovit för lite :P 



Kommentarer
Postat av: Josefin

gillar texten i din header!

2008-06-30 @ 13:19:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0