jag blir galen :/

mitt jävla munsårshelvete blir bara värre =/ Man borde ju tycka att det ska bli bättre.. men nej, det blir värre.. ändå har jag dissat plåstren eftersom de inte funkade, så nu har jag någon sorts naturläkemedelssalva , men den verkar inte fungera den heller... blä, jag vill bli av med det tills på onsdag, men frågan är om jag har sån tur. troligen inte. får väl köpa anti eller ngt som är virushämmande och hoppas på att det funkar, . 

men men, jag är hemma idag, jag avbokade körlektionen igår .. så jag kunde sova ut lite idag! Skönt, känns lite bättre i huvudet men jag är fortfarande tjock i halsen...

Jag ska nog inte åka någonstans idag, men i morgon blir det älsklingen i alla fall.. även om jag inte kan pussa på honom eftersom jag inte vill smitta honom med munsår.. hans har ju precis läkt.. gaah.. men men , träffa honom ska jag i alla fall göra.. 

ska nog åka in till mönsterås sen.. 

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0