ingen operation

det blev ingen operation igår.. ortopeden sprutade in tandläkarbedövning i knät för att se om det hjälpte något.. det gjorde det INTE.. men de hade inte tid igår eftersom det var helgdag och så så det var ingen ide att vi satt där och väntade.. så de skulle höra av sig på måndag.. så vi får se..

ont gör det i knät, och i händerna! det gör ont att gå på kryckor :=/ måste hitta på något sorts skydd på handtagen .. men men ..

idag blir det nog lugnt, johan ska ut med båten så jag  vet inte om jag kommer träffa honom idag, men något vill jag göra idag :P

puss hej

Kommentarer
Postat av: Empem

Hej! Allt bra? :)

2008-06-07 @ 12:46:24
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Olivia

ojj vad har hänt med ditt knä ? :o Jag har oxå skadat knäet nyligt fast har kvar skadan det är inte kul...

2008-06-07 @ 22:34:50
URL: http://desperateollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0