i Rottne

Nu är jag hemma hos Johans bror och har fikat och umgåtts^^ Men alla gick just ut för att gå en sväng, men jag kände inte för att följa med.. inte så kul när man hoppar fram :P heheh...

kanske, eller förmodligen ska jag ta över Robins Ipod touch =D han ska nog köpa en iPhone istället så då får jag köpa han iPod.. är fortfarande helt galen i den :P plus att jag får den lite billigare än om den vore helt ny... Jag har inte pengar att betala abonnemangkonstnaden till iPhonen - som antagligen kommer ligga rätt högt?

Jag jobbade ju första dagen igår, och sen 2 och en halv timma idag, det känna bra! Har redan kommit igång.. kom ihåg det mesta från förra sommaren faktiskt ;D och jag har fått en bra kjol iår också,.. tyckte inte alls om den förra :/ men jag har inte fått mitt passerkort ännu, konstigt nog så jag måste be andra släppa in och ut mig än så länge.. förhoppningsvis får jag det imorgon :)

Kanske uppdaterar mer senare ikväll när jag har kommit hem!

PS. Malin, vi måste ju ses i sommar :) DS.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0