Hemmakväll igen

haha., jag har hemmakvällar hela tiden nu eftersom jag inte kan ta mig någonstans ^^

Johan är i alla fall här idag :) <3 Vi har precis fikat kaffe och chokladbollar.. jag och Malin åt ju det igår också så jag fick lite mersmak :P

Jag, johan och anton ska titta på en film som börjar klockan nio... :)

Imorgon blir det jobb :) och jag ringde och kollade om det var fler som började vid åtta eftersom jag inte har fått mitt kort ännu, jag hoppas verkligen det har kommit imorgon för man blir helt handikappad av att inte ha något, man kommer liksom varken in eller ut :P Hon jag pratade med skrattade lite för att jag ringde och frågade om det, men det är ju lika bra annars hade jag ju behövt sitta där och glo i en timme^^,
ska bli kul att börja jobba riktigt nu med. och snart dröjer det nog inte länge innan jag kan börja ta mig till bussen själv också =P

nä, nu ska jag vara lite social här :P

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0