...

Detta har varit en helt igenom tråkig dag, jag har inte gjort ett skit! Suttit och glott hemma idag, och mamma och pappa åkte vid två så sen dess har jag suttit och glott ensam.. de är påväg till kreta nu. 

I morgon är det midsommar, antingen ska jag till Johans mamma med han :) där var vi förra året också och det var riktigt trevligt! och isf tar jag nog med mig älsklingsvovven så han slipper vara ensam hemma..  annars blir det att vara här hemma, och kanske johan kommer :P det vet jag inte.. hoppas på att kunna vara hos hans mor, lite mer folk ^^, men jag måste ju få skjuts av dem isf och det är ju det som  är problemet :P


På lördag kommer Malin och hälsar på :D det ska bli jätteroligt ! :) 


nu ska jag fortsätta glo på tvn :P (mitt batteri på datorn är slut när som helst och jag orkar inte hämta laddaren ^^) 


puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0