:)

Nu är det sommarlov! :)

Har varit och firat både Jossan och Jojjo idag :) det var jättetrevligt, och väldigt god mat^^har ätit jättemycket :P
Fina var dem också! 

Nu sitter jag hemma i sängen och de är i Kalmar och festar! :P

jag tycker det är lite tråkigt att slutat skolan, jag tycker det är så segt att sitta hemma och glo.. men jag ska ju jobba på fredag iaf och sen ska jag till Johans bror och fira honom på lördag. På måndag blir det operation och sen ska jag ta ledigt på tisdag och sen jobbar jag onsdag torsdag.. sen är jag ledig hela helgen :) 

just det, måste prata med mamma om det är ngn som kan skjutsa mig till bussen och hämta mig och sådär den veckan då de är på kreta.. men förhoppningsvis kan jag cykla efter den veckan! 

nu börjar jag bli lite seg..

puss hej

Kommentarer
Postat av: sandra - sjfashion.se modebloggen

Dela gärna med dig av dina bästa modetips på sjfashion.se - modebloggen :D

2008-06-12 @ 23:13:30
URL: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0