Älsklingen är här :)

Vi tittar på film :)

och jag har fått in tricket med att gå på kryckor nu + att hoppa fram utan dem :P men det kniviga med detta är att jag tror att jag blivit bättre i knät så då försöker jag antingen sträcka ut det eller gå vanligt - men nej, detta går fortfarande inte :P

men ortopeden ringde i morse och väckte mig, måste ha låtit jättekonstig :P men han sa i alla fall att jag skulle ha en stor chans att få opereras denna vecka och att det var operationsavd. som skulle höra av sig och att jag skulle åka dit då, och inte till ortopedmottagningen som han sa i fredags.. så detta löser sig nog :) 

Imorgon blir det fika med klassen, kanske kubb också? ^^,  får lite sovmorgon, mamma kommer och hämtar mig vid halv nio^^

I alla fall.. Johan är som sagt här, vi har löst korsord för att träna de små grå, spelat familje-geni - ännu ett arbete för hjärnan (även om det är barnfrågorna^^) och tittar som sagt på film,,

puss hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0