sthlm

Ska kanske till sthlm till helgen :) med jojjo och jossan! Kul.. förutom att vi ska sova i tält.. mindre kul, tycker verkligen inte om att göra de :/ men jag får stå ut.. vill passa på att umgås med de så mkt som möjligt nu innan de flyr härifrån..

bråkade med mamma om det, hon tyckte vi kunde åkt till visby isället, att jag borde spara pengar, att jag borde vila knät.. visst, hon har väl rätt i det, men jag vill som sagt umgås med de... lite orolig för knät faktiskt men förhoppningsvis går det bra.. får ta det lugnt helt enket.. inget dansande om vi ska ut^^, och sen inga karuseller om vi ska till grönan. :p

vi åker isf på fredag kväll eftersom jossan jobbar och sen åker vi hem på söndag.. hoppas det inte blir för sent bara eftersom jag börjar jobba klockan åtta på morgonen dagen efter.

Idag har jag jobbat och sen var jag hos älsklingen <3

jag älskar dig Johan -v-

6 oktober 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0