jobb och ålem^^

Antingen jobbar jag eller så är jag hos älsklingen :P 

nu har jag varit ledig  i två dagar och jobbat idag... sen imorgon har jag bytt pass med en jobbarkompis så nu är jag ledig i två dagar igen.. däremot jobbar jag ons-sön och sen ledig måndag.. :P MKT jobb, jobbar hela tiden känns det som :P

men det är som sagt anledningen till att jag inte skriver så mkt.. när jag väl är hemma finns det inte så mkt att skriva om.. 

var iaf hos älsklingen i helgen.. vilket inte är ngt ovanligt nu för tiden :p har hyrt en jäkla massa filmer under de senaste tre veckorna :p

Var inne på aima idag också och köpte ett linne och en långärmad tröja på rean , jag älskar rea :P för några dagar sedan köpte jag nya skor.. på rea^^,  haha... typ de gånger jag köper kläder är det på rea, men det blir ju billigare så, om man jämför med om jag köpt samma saker i vanliga fall.. eller hur? ;) (smålänningen i mig som kommer fram ? :P ) 

men men, nu ska jag se lite på filmen sen ska jag sova^^,sthlm
Jag på gröna lund, med min nästan uppätna sockervad^^, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0