Hos Johans bror..

Är i nabben just nu, har ätit mat och så hos Mattias... Robin är hemma :D jättekul att träffa honom igen! :)

Halkan gick bra! Det var faktiskt roligt,  jag tycker det roligaste var att köra minibussen, en sån vill jag ha^^ haha
Nu är det bara uppkörningen som är kvar :) Hoppas att jag kan få tid till den snart.. om jag inte får en tid i januari ngn gång bokar jag banne en själv! Nu orkar jag snart inte längre :P Nu vill jag ha mitt körkort... är trött på att behöva åka fram och tillbaka till kalmar för 40 minuters körlektion hela tiden... plus att jag bara bli skyldig mina föräldrar mer och mer pengar ju fler lektioner jag tar =/


Sitter och tittar på Johan Glans på YouTube nu :) tycka om! En favvis för tillfället iaf...


De andra är ute och går nu, jag orkade inte följa med, jag är trött och förkyld så jag känner mig inte på topp precis...

MEN Jag har gjort halkan ;D haha så jag är glad ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0