hemmadag... igen =/

Fy, vilket tråkigt liv jag lever för tillfället.. händer inte ett jota... 

Sitter hemma i pyjamasen som jag gjorde igår :p

Var väl tänkt att jag skulle träffa Johan men han hade sovit hos en kompis så vi får väl se hur sent han kommer hem... jag orkar inte bry mig ens. Han är sån. punkt. 


fått nippran på den där drömmen jag hade för några dagar sen^^, sitter fortfarande och dagdrömmer av och till^^ vad är det med mig? Jag har inte dagdrömt så här mkt sen jag gick på högstadiet typ.. illa.. 


Jaja, ska väl försöka läsa igenom historian någon gång idag .. måste blrja tidigare med detta för det är så jäkla mycket årtal och en massa kungar.. Jag vet vilka kungar det är, men inte vilka år och så och vem som gjorde vad :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0