Håltimma, återigen

Jag har håltimma hela tiden :P och det suger... 

har mest dagdrömt hela dagen, ända sen jag vaknade faktiskt^^  en fortsättning på det jag drömde inatt :) En bra dröm alltså :P

Jag har bara religion kvar som börjar tio i ett och då ska jag väl finslipa svaren på arbetet för det ska in idag^^, Sen blir det nog att ta det lugnt och somna tidigt, för jag ska ju upp vid fem imon och övningsköra vid sju. hmm.. parkera när det är kolsvart ute typ.. mindre roligt. 

Vet inte vad jag ska hitta på i två timmar, finns ju inget att göra på skolan och inte på nätet heller direkt.. suck.. och jag kommer att ha dessa håltimmarna nästa termin också =/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0