Björn Gustafsson

Fick hem Björn Gustafssons signerade dvd idag^^ Har suttit och tittat på den nu :P Jag är glad..

Imorgon har jag bara en morgonlektion.. eller två egentligen, men det är ingen lärare på projektarbetet så jag skulle ändå inte göra ngt.. vi har ju liksom inte ens ett klassrum att vara i ^^, men jag borde ju ta tag i det där på riktigt snart, för det ska ju vara inne typ i april eller ngt^^

Ska skriva klart religionen imorgon, har typ halva kvar på två frågor så det är inte så mkt.. sen ska jag försöka börja kolla på historian så att jag kan den till provet om två veckor.. Vi ska liksom ha det allra sista dagen men det kan vara så att det är något annat tjafs som ska vara istället.. men jag tänker inte ta det efter jul utan gör det hellre dagen innan.. har ju redan två prov och ett arbete som ska in veckan efter jul.

Nu springer råttorna/mössen i väggarna och taket igen.. jag blir knäpp, jag får så svårt att sova.. Borde väl ha vant mig eftersom det alltid har varit så i det här huset :P men obehagligt är det, får alltid för mig att de ska ta sig in i rummet på något sätt =/ 

Jaja, ska väl försöka sova lite så att jag är relativt pigg imorgon... 

Puss och Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0