Trött

Jag är fortfarande helt slut från i lördags, var uppe i cirka ett dygn :/

Men det var roligt på festen iaf! Jag hade planerat att dricka någonting, men de var ju så generösa så det slutade med att jag blev hyfsat påverkad ändå :/ hehe, men det var kul ! Fast vi körde fel först så vi körde i en evighet på en helt öde grusväg, innan vi ringde efter vägbeskrivning... 

Idag har jag haft social omsorg och Psykologi B. Social omsorg är inte så roligt men vi ska bara ha ett prov sen är vi klara med den kursen, och det är skönt att bli av med den tidigare (skulle haft den nästa termin, men vi började en termin för tidigt). Så sen ska vi läsa en grej som vi har kvar i omvårdnad. 

Tyvärr hinner vi nog inte bli klara med människan socialt och kulturellt, och jag tycker inte den kursen är särskilt rolig heller... i fredags tittade vi på en film som vi sedan ska diskutera med hjälp av ett par frågor som jag inte svarat på ännu, inte så bra eftersom man glömmer så fort men det får gå. 

På håltimman följde jag med Malin hem, trevligt trevligt^^ Lärde mig spela lille katt m.fl på keyboard.. en riktig naturbegåvning (inte). Men det var kul! En riktigt söt hund (och katt) har hon också :) 

Efter skolan var jag hos älsklingen <3 Vi gjorde ingenting, förutom att sitta framför tvn och kramas^^ Igår så hade vi ju varit tillsammans i ett och ett halvt år! Det längsta förhållande jag haft.. 

Jojjo har varit lite busig idag också^^ och så rätt jag hade! :P =) <3

men men, ska ta ut mina linser nu så jag orkar vara vaken en stund till.. ska försöka hitta min överföringssladd till kameran sen också så att jag kan få in mina bilder på datorn! 

Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0