Torsdag

Jag har precis slutat.. väntar på att bussen ska gå, ska som sagt lära mig att planera min körnig :p 
har också fått en uppskrivningstid, ska skriva upp om en månad.. bäst att börja plugga på allvar nu då^^ 

Hmm, hade projektarbete sista lektionen, gjorde inte något vettigt som vanligt^^ men jag tittade lite på olika sidor om prematurbarn, så lite kanske jag gjorde ändå :P 

Usch, det är rät mkt nu ändå har jag insett, tre arbeten som jag måste börja på hemma eftersom jag varit så lat denna veckan och inte gjort någonting på lektionerna.. Jag har folkhälsokunskapen, svenskan, svenskaboken.. plus ett prov i social omsorg om två veckor och sen uppskrivningen om en månad... haha, det var nog mer än tre saker kan jag tro^^ men det är bara att ta tag i sitt liv och göra något så ska det nog gå bra! 

Tjugo minuter kvar tills bussen går... ska kanske ta och ringa min kära pojkvän? ^^ 


puss hej! 


Kväll.. 

Det var svårt att planera sin körning, inte visste jag att det var så mycket att tänka på.. man borde fundera på att minska på antalet skyltar tycker jag ^^ haha.. nä, men ska öva på detta nästa lektion också sen så förhoppningsvis får jag börja med stadskörning.. hoppas det! Vill som sagt bli klar med körkortet! Men det känns som om det är en miljon saker som är kvar innan jag ens är nära en uppkörning.. men det jag är mest rädd för är att bli kuggad pga jag kör fel.. Det är inte det att jag inte kan läsa skyltarna, för det kan jag .. problemet uppstår om det inte finns några skyltar. Jag har nämligen ett uruselt lokalsinne, jag hittar inte ens till kalmar hemifrån. Som för övrigt ligger norrut från kalmar. Detta visste inte jag förrän på högstadiet någon gång.. men det kan bero på att jag tycker att alla riktningar som man åker mot är norrut. :P 
Så nu när jag är och kör i Kalmar så är jag helt vilsen hela tiden, om min lärare inte skulle säga vart vi ska skulle jag aldrig hitta tillbaka... hmm, detta kanske är ett större problem än vad jag trodde :/ Tur att mamma har gps i sin bil iaf... undrar om jag får ta med den på uppkörningen? :P


Sedan jag kom hem har jag inte gjort så mycket, suttit framför datorn nere hos mina föräldrar och "umgåtts" lite med dem :P Mamma tyckte att jag ska bli tandhygienist.. tror inte det är något för mig eftersom jag inte tycker om när andra tittar i munnen på mig.. 

Imorgon vet jag inte riktigt hur dagen ser ut än, jag kanske ska följa med min pojkvän på en grej, men jag vet inte.. annars så träffar jag honom senare på dagen. 

Men men, nu är klockan nio så jag ska ringa och säga god natt till älsklingen!

puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0